Внутрішній моніторинг якості освіти під час війни
Моніторинг — це системний процес, в основі якого лежить діагностування, аналіз отриманих даних та коригування тієї чи іншої частини роботи закладу.
Результати моніторингу є найкращим індикатором якості освітньої діяльності. Це своєрідний маркер для директора, який показує ефективність витрачених зусиль та ресурсів. Якісно моніторинг від контролю відрізняє його системність і подальше коригування результатів. Завдяки моніторингу керівник може відстежувати динаміку та вжити дій для покращення результатів у майбутньому.
Актуальне проведення оцінювання якості освіти під час війни. Такий моніторинг - це інструментарії діагностики прогалин у навчанні, втрат у результатах навчання та компенсаторних заходів для учнів. Метою моніторингу має бути не пошук проблем, а навпаки — винайдення рішень, як покращити роботу вчителя і закладу загалом.
Внутрішній моніторинг якості освіти під час війни