Мапа сайту - Центр професійного розвитку педагогічних працівників Рогатинської міської ради
- Головна
-
Новини
- Пишаємося успіхами наших колег!
- Учитель року - 2024
- Подяка за співпрацю
- З Великоднем!
- 9 березня - 209 річниця від дня народження Т.Г.Шевченка
- Посібник про сучасні підходи і технології Нової української школи
- Міжнародний день рідної мови
- Мобільний виставковий проєкт "Сучасне військо крізь призму минулого"
- Проведення заходу "Краший гендерночутливий STEM-урок"
- УМОВИ ТА ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2023»
- Про проведення ХХІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
- 150 років від дня народження Богдана Лепкого
- РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ "УЧИТЕЛЬ РОКУ - 2023"
- Вітаємо з Днем працівників освіти!
-
Оголошення
- УЧИТЕЛЬ РОКУ 2025
- Розпочинається Всеукраїнський освітньо-методологічний відбір «РодовідУчитель – 2024»
- Вебінар для вчителів
- Перший Дитячий Міжнародний mini-EdCamp "Мистецтво творити себе й майбутнє своєї країни" за ініціативи української молоді
- Чатбот для вчителів у рамках проєкту «Спільно для вчителів» (UNICEF Ukraine)
- Контакти
- Перелік послуг
- Прозорість та інформаційна відкритість
-
Інформаційно-методичний супровід
-
Дошкільна освіта
- ВІДЕОПОРАДИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНЯТ ВІД МОН І ЮНІСЕФ
- Методичні рекомендації щодо зарахування, переведення та відрахування вихованців державних (комунальних) закладів дошкільної освіти в умовах воєнного стан
- Методичні рекомендацї щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку
- Методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану
- Методичні рекомендації
- Перелік навчальної літератури рекомендованої МОН
- Порадник для директора закладу дошкільної освіти
- Досліджуємо якість освітнього процесу
-
Загальна середня освіта
- Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти
- ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ
- Постанова Кабінету Міністрів України від 23 липня 2024 року № 841 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»
- ПЕРЕЛІКИ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ, РЕКОМЕНДОВАНИХ МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
- Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.
- Методичні рекомендації 2022/2023 н.р.
- Заклади освіти в умовах воєнного стану
- Каталог надання грифів МОН
- Абетка для директора
- Позашкільна освіта
- РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н. р. у закладах дошкільної освіти
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОГРАМ ІЗ НАДОЛУЖЕННЯ ОСВІТНІХ УТРАТ
- ВІЗІЯ МАЙБУТНЬОГО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
- Постанова КМУ № 782 від 28.07.2023 року "Про початок навчального року під час дії воєнного стану в Україні"
- Упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства: практичний порадник педагогам закладів загальної середньої освіти
- Завершення 2022/2023 навчального року в закладах загальної середньої освіти
- Внутрішній моніторинг якості освіти під час війни
- Діджиталізація освітнього процесу: ризики та перспективи
- Пам'ятка дій педагога в ситуації булінгу
- Вебінар «Медіаосвіта в контексті викликів війни»
- ПРОГРАМА «ZOOM» РОЗШИРЮЄ ДОСТУП ДЛЯ ОСВІТЯН
- Чатбот “Спільно для вчителів”
- Методичні рекомендації щодо здійснення освітньої діяльності з питань дошкільної освіти на період дії правового режиму воєнного стану
-
Дошкільна освіта
-
Нормативно-правова база
- Дошкільна освіта
-
Загальна середня освіта
- Про затвердження Змін до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти
- ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році
- Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти
- Навчальні програми для курсів за вибором (факультативів)
- Навчальні програми для 10-11 класів
- Навчальні програми для 6-9 класів
- Модельні навчальні програми для 5-9 класів НУШ
- Типові освітні програми
- Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти
- Державний стандарт базової середньої освіти
- Державний стандарт початкової освіти
- Закон України "Про повну загальну середню освіту"
- Закон України "Про освіту"
-
Позашкільна освіта
- Навчальні програми позашкільної освіти
- Примірна інструкція з ведення ділової документації в позашкільних навчальних закладах
- Положення про порядок організації індивідуальної та групової роботи в позашкільних навчальних закладах
- Порядок видачі випускникам позашкільних навчальних закладів свідоцтв про позашкільну освіту
- Положення про позашкільний навчальний заклад
- Закон України "Про позашкільну освіту"
- Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України
- Закон України "Про освіту"
-
Події
- Науково-педагогічні студії приурочені 90-річчю від дня народження видатного педагога, академіка АПН України Мирослава Гнатовича Стельмаховича
- Інструктивно- методичні наради з педагогами громади.
- Засідання з заступниками директорів ЗЗСО
- Конкурс есе
- Дистанційна школа «Оптіма»
- Школа майстерності «Педагогічний стартап» за результатами всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
- Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2025»: стартує реєстрація учасників
- Онлайн студія для асистентів вчителів/ вихователів закладів освіти «Особливості впровадження інклюзивного навчання у 2024-2025 н.р.»
- Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році
- Алгоритм взаємодії щодо превенції та протидії булінгу в закладах освіти
- Онлайн зустріч керівників ЗЗСО, керівників методичних об’єднань та вчителів Рогатинської громади з представником освітньої системи “Платформа AR Book”
- Участь у тренінгу «Гендерна рівність: чому вона вигідна всім?», організований громадською організацією «Дій. Обирай майбутнє»
- Інструктивно-методична нарада для педагогів технологічної галузі
- Онлайн нарада бібліотекарів закладів освіти
- Освітній онлайн інтенсив для вчителів фізичної культури «Виконання інструктивно-методичних рекомендацій у 2023-2024 н.р.»
- Єдиний урок для учнів 9-х класів закладів освіти Рогатинської громади «Кібербезпека в мережі Інтернет та протидія шахрайству»
- Освітній інтенсив для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Завершення 2023-2024 навчального року»
- Онлайн консультування з фахівцями психологічної служби закладів освіти «Створення єдиної статистичної звітності в комп’ютерній програмі «Автоматизована інформаційна система «Я-психолог»
- Нарада керівників закладів освіти
- Консультування керівників ЗДО щодо плану роботи на літній оздоровчий період
-
Професійні спільноти педагогічних працівників
-
Дошкільна освіта
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА 2024/2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
- Закон України "Про дошкільну освіту" (Чинний. Введення в дію, відбудеться 07.07.2025)
- Методичний посібник "Психологічна підтримка для дошкільнят”
- Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н. р. у закладах дошкільної освіти
- Порадник для вихователів «Подбайте про безпеку дитини»
- Дорожня карта безпеки для дошкілля
- Як впроваджувати професійний стандарт "Керівник (директор) закладу дошкільної освіти": порадник для керівника ЗДО
- Пам’ятка керівника закладу дошкільної освіти щодо організації роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності
- Як імплементувати Професійний стандарт «Керівник (директор) закладу дошкільної освіти» керівникам закладів дошкільної освіти
- ПРО МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ «ВИХОВАТЕЛЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ»
- Методичні рекомендації щодо впровадження професійного стандарту керівника (директора) закладу дошкільної освіти
- Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні
- Нормативно – правові документи
- Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році
-
Початкова освіта
- Сертифікація вчителів початкових класів - 2023
- Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 - 4-х класів закладів загальної середньої освіти
- Методичні рекомендації на 2022/2023 н.р.: початкова освіта
- Психолохічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану
- ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році
-
Мовно-літературна галузь
- Курс німецької мови (другої іноземної) для 5 класу розроблено з урахуванням засад реформування середньої школи в межах “Нової української школи”
- 1 грудня 2023 року стартує ІV Відкритий марафон з української мови
- Посібник “Подолання освітніх втрат з української мови та літератури. Методичні рекомендації та приклади уроків”
- Вебінар «Цікавий та ефективний початок вивчення німецької мови: практичні поради»
- НУШ в дії: іноземні мови
- Корисні сайти для вчителів іноземних мов
- ВАЖЛИВІ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
- ДОРОЖНЯ КАРТА вчителя мовно-літературної галузі: інструментарії оцінювання (для 5 та 6–11 класів закладів загальної середньої освіти)
- Математична галузь
-
Природнича галузь
- Прийоми формувального оцінювання: природнича освітня галузь
- Вебінар «Особливості оцінювання учнів під час дистанційного навчання»
- НУШ в дії: Пізнаємо природу
- Методичні рекомендації щодо викладання предметів природничої освітньої галузі у 2022/2023 навчальному році
- Про проведення STEAM-змагань для учнівської молоді «PIA–Physics in Advent»
- Технологічна галузь
-
Інформатична галузь
- Прийоми формувального оцінювання: інформатична освітня галузь
- До Міжнародного дня безпечного інтернету запрошуємо пройти курси підвищення кваліфікації зі #stop_sexтинг
- Методичні рекомендації щодо заповнення сторінок класного журналу в 5 класах: інформатична освітня галузь
- Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2022/2023 навчальному році
-
Соціальна і здоров’язбережувальна галузь
- Прийоми формувального оцінювання: соціальна та здоров'язбережувальна освітня галузь
- Методична скарбничка для 5 класу НУШ
- НУШ в дії: соціальна і здоров'язбережувальна освітня галузь
- Методичні рекомендації щодо викладання предметів соціально і здоров’язбережувальної освітньої галузі у 2022/2023 навчальному році
-
Громадянська та історична галузь
- Методичні рекомендації щодо ведення класного журналу з громадянської та історичної освітньої галузі
- ЯК ВИКЛАДАТИ ПИТАННЯ З МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА НА УРОКАХ ІСТОРІЇ, ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ ТА ПРАВОЗНАВСТВА: методичні матеріали для вчителя
- Методичні рекомендації на 2022/2023 н.р.: громадянська та історична освітня галузь
- ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році
- Мистецька галузь
-
Фізкультурна галузь
- Оновлено Типовий перелік обладнання та інвентарю для фізкультурно-спортивних приміщень закладів освіти, які забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти
- Методичні рекомендації щодо ведення сторінок класного журналу з фізичної культури
- Методичні рекомендації на 2022/2023 н.р.: фізична культура
- Методичні рекомендації на 2022/2023 н.р.: Захист України
- ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році
- Позашкільна освіта
- Шкільні бібліотекарі
-
Дошкільна освіта
- НУШ
-
Траєкторія професійного розвитку педагога
- Суб'єкти підвищення кваліфікації
- Реєстр сертифікатів
- Базовий курс з розвитку цифрових навичок освітян
- СЕРТИФІКАЦІЯ-2023: ЯКИМИ БУДУТЬ ТЕСТИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ
- Програми незалежного тестування фахових знань та вмінь учителів української мови і літератури та математики закладів загальної середньої освіти
- Графік проведення Всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у 2024 - 2028 роках
- Самопрезентація педагога під час атестації - 2023
- Сертифікація вчителів початкових класів - 2023
- Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям?
- НУШ: базові засади стандарту
- Курс з психологічно-емоційної підтримки для вчителів та шкільних психологів “Розумію”
- Методичні рекомендації щодо планування підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти у 2023 році
- НУШ: базова середня освіта
- Школа для всіх
- Дизайн-мислення в школі
- Цифрові інструменти Google для освіти
- Онлайн-курс для вчителів "Професійна діяльність учителя в умовах цифрового освітнього середовища"
- Ключові навички дітей шкільного віку у воєнні часи
- Онлайн-курс про вчителювання у час кризи
- Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2023"
- Типова програма підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти
- Типова програма підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти
-
Психологічна служба
- ЗАСТОСУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ МІНІМУМІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗА ЗАГАЛЬНОЮ РЕДАКЦІЄЮ В. Г. ПАНКА (ВИДАННЯ ДРУГЕ, ДОПОВНЕНЕ І ПЕРЕРОБЛЕНЕ)
- Навчально-методичний посібник “Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації однолітків”
- Методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році»
- Про супервізійну підтримку для педагогічних працівників
- РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо виявлення та реагування на випадки жорстокого поводження з дітьми в умовах воєнного стану
- Професійний стандарт "Практичний психолог закладу освіти"
- Положення про психологічну службу у системі освіти України
- Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України
- Навчально-методичний посібник «Як ти? Уроки з психології для школярів (10-14 років)»
- Курс підвищення кваліфікації для педагогічних працівників "Перша психологічна допомога" на платформі Prometheus
- Корисні покликання з питань профілактики насильства та булінгу (з матеріалів круглого столу “Роль психологічної служби у системі освіти у профілактиці та подоланні насильства та булінгу в закладах освіти”)
- Вебінар на тему: "Батьківські контролі для захисту дитини від онлайн-ризиків"
- Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році
- Курс для психологів
- Платформи психологічної підтримки
- Розроблено посібник з навчального курсу з молодіжної роботи, інформованої про травму
- Діяльність психологічної служби закладу освіти в умовах воєнного стану
- Посібник «Коли світ на межі змін: стратегії адаптації. Психологічна підтримка вчителів та дітей у часи війни»
- Психологічні хвилинки розроблені фахівцями психологічної служби у системі освіти України
- Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час війни
-
Електронні освітні ресурси
- Вебплатформа дистанційного навчання Всеукраїнська школа онлайн поповнилася новими навчальними відео
- Онлайн-ресурс для розуміння масштабів у Всесвіті
- Graasp - платформа цифрової освіти
- Інтерактивне моделювання для природничих наук та математики
- Plickers — це безкоштовна карткова робота, яка сподобається вашим учням
- Інтерактивні онлайн-дошки для дистанційного навчання та спільної роботи
- Canva
- LearningApps
- На Урок
- Всеосвіта
- Всеукраїнська школа онлайн
- Дистанційна освіта
- Архів документів
- Фотогалерея
- Інформація про керівника та працівників
- Атестація
-
Супровід інклюзивної освіти
- Методичні рекомендації щодо запровадження безрар`єрності освітніх послуг у закладах освіти
- Про організацію освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році
- ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ( методичні рекомендації 2024 р.)
- ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
- Інклюзивне навчання у школі: посібник для директорів закладів освіти
- Методичні рекомендації щодо ведення документації асистентами вихователя та асистентами вчителя в закладах освіти з інклюзивним навчанням
- Професійний розвиток (підвищення кваліфікації)
- Перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання в закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
- Нормативна база
- Методична скарбниця
-
Сертифікація
- Особливості реєстрації вчителів для проходження сертифікації у 2024 році
- Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти
- ПРОФСТАНДАРТ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ВЧИТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І ВЧИТЕЛЯ З ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
- ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
- Постанова КМУ від 19.02.2020 «Про встановлення доплати педагогічним працівникам за успішне проходження сертифікації»
- Постанова,Положення від 27.12.2018 № 1190, «Про затвердження Положення про сертифікацію педагогічних працівників»
- До 110-річчя з часу заснування Легіону Українських Січових Стрільців
- До 90-річчя з дня народження Михайла Стельмаховича