Педагогічний практикум: " Інноваційні та нестандартні інструменти оцінювання вчителя НУШ математичної галузі"
Професійна компетентність учителя – важлива складова якісної освіти!
28 січня відбувся педагогічний практикум «Інноваційні та нестандартні інструменти оцінювання вчителя НУШ математичної галузі"
Мета зустрічі - пошук ефективних освітніх інструментів оцінювання контролю груп результатів навчання. А також, як навчити учнів самостійно оцінювати свою роботу і свій прогрес.
Світлана Багрій, директор Центру, звернула увагу учасників зустрічі на методику Барбари Оклі «Уроки без мороки», яка буде корисною в організації освітнього процесу, оцінюванні учнів та подоланні освітніх втрат з математики.
Педагоги спільноти ділилися напрацьованими інструментами щодо оцінювання груп результатів навчання учнів. Так свій досвід презентували:
Дмитро Беркій, вчитель інформатики Рогатинського ліцею імені Братів Рогатинців;
Мар’яна Воробець, вчитель інформатики Рогатинського ліцею імені Братів Рогатинців;
Ганна Стецька, вчитель математики Верхньолипицького ліцею;
Віра Іванців, вчитель математики Рогатинського ліцею №1;
Оксана Адамович, вчитель математики Княгиницького ліцею;
Представлений контент буде корисним педагогам для використання у роботі.
Дякуємо всім учасникам за активну участь і конструктивний діалог! Разом створюємо якісну освіту!